t

t

tiistai 8. huhtikuuta 2014

Viikolla 6

Tajusin tässä, että minulla oli ilmeisesti ollut yksi raskausoire lisää, nimittäin painon putoaminen. Noin pari viikkoa sitten havaitsin, että minulla on pudonnut noin 4kg painoa. Ajattelin sen johtuneen salilta, sillä olin tammikuussa päättänyt saada itseni kesäkuntoon ja ruvennut polkemaan treenin jälkeen 30min crosstrainerilla. Kunnes tuli pari muuttujaa... Nyt kuitenkin kadonneet 4kg ovat tulleet takaisin ja aloitus painoni tälle "muuttujan" seurannalle on 58,5kg.


Olen alkanut kutsua tätä solumöhkölettä Velmu Velluksi (tai välillä se on kapinallinen tai pikku paskiainen, joka ihan piruuttaan haluaa tuhota mun tulevan kesän rantakunnon :D). Mutta niin Vellu on siis nyt päälle 3vk ikänen. Hassua ajatella, että noin tämän viikon aikana Vellun pieni sydän alkaa lyömään ja jopa loppuviikosta olisi odotettavissa aivojen kehittymistä.
Minulla ei ole ilmennyt pahemin uusia raskausoireita jatkuvan palelun ja alamahakipujen lisäksi. Hieman etova olo on ollut, ettei pahemmin tee mieli mitään syödä. En tiedä onko kovin lohduttavaa ajatella, että ei tule menkkoja 9kk, kun kuitenkin joutuu kärsimään vastaavista kivuista :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti