t

t

keskiviikko 13. elokuuta 2014

Kiirettä pukkaa

Huoh... Olen kyllä huono blogipäivittäjä ja tämä elokuun aika ei kyllä helpota yhtään. Sain tuossa viime viikolla päräytettyä koulun taas käyntiin opinnäytetyön merkeissä. Ja mikäs olisikaan parempi opinnäytetyö aihe kuin vauvakirja! Motivaatiota kyllä löytyy sen tekoon. Saanhan sen kuitenkin lopuksi itselleni täytettäväksi. Kamppailua lähinnä käyn ajan kanssa, sillä tarkoitukseni on valmistua lokakuun lopussa ja opinnäytetyön tekoon minulla on huomattavasti lyhyempi aika paneutua kuin muilla. Viisi viikkoa minulle luvattiin aikaa sitä tehdä ja paskat, sanon minä. 1.9 pitäisi palauttaa jo kirjallinen osuus ja, että voisin sen tehdä on minulla oltava varsinainen työ aikalailla valmis. Aika on siis tiukoilla.
Kävin viikonloppuna hakemassa aineistoa vauvakirjaan Jyväskylästä porukoitten luota. Tuli sieltä samalla hommattua ensimmäiset mamapökät :D

Eipä joudu Vellu puristuksiin

Sain viimein vuokrasopimuksenkin postissa. Nyt on pistetty läjäpäin papereita eteenpäin, mutta en kuitenkaan saa vielä mielenrauhaa niistä, ennen kuin niistä on tullut päätökset. Muuttopäiväkin lähenee Aleksin kanssa, mutta muut siihen liittyvät asiat jätän kyllä aikalailla Aleksin huoleksi. Tähän pääkoppaan ei enään mahdu mitään :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti